Viimeksi päivitetty 14. helmikuuta 2024

Ehdot on päivitetty ja ne tulevat voimaan kaikkien tehtyjen ja uusien sopimusten osalta.

Myyjä:
Sana Pharma Finland Oy
Äyritie 22
01510 Vantaa
Puhelin: +358 9 42459071
Sähköposti: asiakaspalvelu@sanapharmafinland.fi
Verkkokauppa: www.senikol.fi
Y-tunnus: 3420020-3

Sana Pharma Finland Oy myy ravintolisiä, lääkinnällisiä laitteita ja perinteisiä kasvirohdosvalmisteita. Sana Pharma Finland Oy on Sana Pharma Medical AS:n tytäryhtiö.

Asiakkuus

Asiakassuhde Sana Pharma Finland Oy:n kanssa syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteitamme hyväksyt myös nämä sopimusehdot. Voit tulla asiakkaaksemme, jos olet vähintään 18-vuotias. ​

Tilaus
Sana Pharma Finland myy tuotteita kestotilauksina. Toimitusten tiheys riippuu tuotteesta. Toimitukset tehdään ensimmäisen toimituksen jälkeen tuotteen toimitustiheyden mukaan ilman erillistä ilmoitusta. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta eikä kestotilauksellasi ole irtisanomisaikaa. Irtisanomisesi tulee voimaan heti kun olet antanut sen meille tiedoksi. Voit myös tauottaa tilauksesi, tehdä muutoksia tilaukseesi tai irtisanoa sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tuotteissa, toimitustavoissa ja toimitustiheydessä voi tapahtua muutoksia. Muutoksista tiedotetaan hyvissä ajoin ennen muutosten voimaantuloa. Pienistä muutoksista, kuten toimituspakkauksen muutoksista, kerromme ainoastaan verkkosivuillamme. Voit myös halutessasi tehdä muutoksia kiinteisiin toimituksiin, katso lisätietoja tästä alla olevasta osiosta.

Voimme evätä tilauksen ainoastaan perustelluista syistä, kuten petosyrityksestä, luottoluokituksen puutteesta ja vastaavista. Koska olet kestotilaajamme, voimme myös olla sinuun yhteydessä sähköpostitse varmistaaksemme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme. Tuotteidemme tilaajana hyväksyt tämän automaattisesti.

Toimituksen laajuus
Nykyisten ehtojen mukaan asiakas ostaa tuotteen/tuotteet, jotka on kuvattu sähköpostitse tilausvahvistuksessa.

Toimitus
Toimitamme lähetykset postitse. Toimitusaikamme on yleensä noin 5-10 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Ensimmäisen toimituksen  jälkeen saat uudet lähetykset sovitun toimitusvälin mukaisesti. Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja lähetyksen voi noutaa postista.

Paikallinen posti vastaa noutoilmoitusten lähettämisestä ja he lähettävät sinulle myös muistutuksen jos unohdat noutaa tilatun paketin. Jos et nouda pakettia ilmoitettuun päivämäärään mennessä, se lähetetään takaisin meille. Noutamattomista tilauksista voidaan periä palautusmaksu kuljetuspalvelun tarjoajan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Tavaraan vastuu
Tavaran vastuu siirtyy asiakkaalle, kun paketti vastaanotetaan tai noudetaan postitoimistosta. Jos asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tavaraa, vastuu siirtyy asiakkaalle viimeisen toimituspäivän jälkeen, jos asiakas on tietoinen tai hänen pitäisi tietää, että tavara on saatavilla toimitushetkellä.

Reklamaatio-oikeus
Sana Pharma Finland Oy vastaa tuotteiden kuluttajansuojalain mukaisesta virhevastuusta. Kaikista tuotteen virheistä on täysi reklamaatio-oikeus sovellettavien lakien mukaisesti. Reklamaatio-oikeus rajoittuu pakkauksessa ilmoitettuun tuotteen parasta ennen päiväykseen asti edellyttäen, että oikeaa säilytystä on noudatettu. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme kohtuullisessa ajassa siitä kun havaitset virheen.​ Reklamaatioiden, virheiden ja puutteiden tapauksessa kaikki toimituskulut korvataan. Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeuttasi tai sinulla on kysyttävää reklamaatiosta, ota yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@sanapharmafinland.fi

Peruuttamis- ja palautusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa sopimus ja palauttaa tuote 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisoikeus tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa avaamattomat tuotteet ja perua ostoksesi. Jotta peruuttamisoikeus olisi voimassa,  sinun on palautettava tuote samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Palautusoikeuden käyttämiseksi sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@sanapharmafinland.fi) viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Lisäostoturva
Voit milloin tahansa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme peruuttaaksesi kestotilauksesi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@sanapharmafinland.fi tai soittamalla numeroon +358 9 42459071.

Virhevastuu
Jos toimitus on virheellinen ja muut oikeudelliset ehdot täyttyvät, asiakas voi vaatia oikaisua, uutta toimitusta, hinnanalennusta, peruutusta tai korvausta. Meillä on oikeus tarjota oikaisua tai uutta toimitusta, jos se tehdään viipymättä. Jos järjestämme tällaisen oikaisun tai uuden toimituksen kuluttajakauppalain mukaisesti, et voi vaatia hinnanalennusta tai kaupan purkamista. Noudatamme kuluttajakauppalain säännöksiä.

Hinnat
Hintamme on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveron. Tuotteen hinta voi vaihdella myyntikanavan, jakelun ja erikoistarjousten mukaan. Hinnat ovat voimassa, kunnes niitä muutetaan. Kestotilausten osalta hintamuutoksista tiedotetaan hyvissä ajoin ennen muutosten voimaantuloa.

Postitus- ja käsittelymaksut
Postitus- ja käsittelykulut lisätään jokaiseen lähetykseen kulloinkin voimassa olevien hinnaston mukaisesti, ellei toisin sovita. Postin noutamattomista tilauksista voidaan periä palautusmaksu kuljetuspalvelun tarjoajan nykyisten hintojen mukaisesti.

Maksu

Stripe -korttimaksu.

Voit maksaa ostoksesi Visalla tai MasterCardilla. Maksu toimitetaan suojattuna Stripen kautta. Stripe on korttimaksuratkaisun toimittajamme. Näin takaamme, että korttitietosi pysyvät suojattuna. Sana Pharma Suomi ei saa korttitietojasi ja summa veloitettaan suoraan tililtäsi.

MobilePay – Jos haluat käyttää MobliePay-maksua, emme tallenna korttitietojasi. Viittaamme niihin vain tunnisteella. Voit lukea lisää MobilePayn tietosuojaehdoista täältä.

Asiakaspalvelu

Jos haluat muuttaa tilausta tai peruuttaa sen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tavoitat asiakaspalvelun sähköpostitse: asiakaspalvelu@sanapharmafinland.fi tai puhelimitse: +358 9 42459071.


Lisätietoja valitus- ja korvausmenettelyistämme valitusten ja/tai peruutusten yhteydessä saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Riita
Mikäli Sana Pharma Finlandin ja asiakkaan välille syntyy riitaa, osapuolet pyrkivät ensisijaisesti ratkaisemaan riidan sopimalla. Jos osapuolet eivät pääse sopimukseen, riita voidaan ratkaista kuluttajariitalautakunnassa siltä osin kuin lautakunta on toimivaltainen tutkimaan asian. Muussa tapauksessa riita ratkaistaan yleisessä tuomioistuimessa Suomessa.

Vastuuvapauslausekkeet ja vastuunrajoitukset
Pidätämme oikeuden keskeyttää toiminnan tai oikaista virheelliset hinnat, jotka johtuvat olosuhteista, joihin emme voi vaikuttaa, mukaan lukien  mutta ei rajoittuen tekniset ongelmat, sähkökatkokset, ylikuormitus ja sabotaasi. Pidätämme oikeuden myös painovirheisiin, hintavirheisiin, arvonlisäveron ja muiden verojen muutoksiin sekä toimitusongelmiin. Emme ota vastuuta tuotteiden virheellisestä käytöstä. Noudata pakkauksessa suositeltua annosta. Ota yhteys lääkäriin tai apteekkiin, jos sinulla on kysyttävää. Sana Pharma Finland pidättää oikeuden siirtää tämän sopimuksen mukaiset oikeutensa ja velvollisuutensa toiselle osapuolelle.

Ehtojen muuttaminen
Ehtoja voidaan muuttaa näihin ehtoihin vaikuttavien erityistarpeiden ja/tai julkisten muutosten tai maksujen takia. Tällöin osapuolten välinen sopimus tarkoittaa, että hyväksyt päivitetyt ostoehdot. Uudet ehdot ilmoitetaan verkkosivuillamme sekä ensimmäisen säännöllisen toimituksen yhteydessä.

Verkkokauppaa koskevat lisäehdot
Verkkokaupan hyvitys
Enimmäistoimitusaika tilauksen rekisteröintihetkestä on 14 päivää. Jos emme pysty toimittamaan sovitussa ajassa, sinulle ilmoitetaan välittömästi viivästyksen syy ja saat uuden toimitusajan. Sinulla on tällöin oikeus peruuttaa kauppa veloituksetta, vaatia kaupan toteuttamista tai pyytää korvaavaa tuotetta Sana Pharma Finlandilta.